Het zit er bijna op! - Reisverslag uit Bellagio, Italië van Rachel Booren - WaarBenJij.nu Het zit er bijna op! - Reisverslag uit Bellagio, Italië van Rachel Booren - WaarBenJij.nu

Het zit er bijna op!

Blijf op de hoogte en volg Rachel

04 Juli 2014 | Italië, Bellagio

Ciao!

Bijna ben ik dan bij het einde van dit Italië avontuur aangekomen. Vorige week is Leroy nog een paar daagjes op visite geweest en hebben we wat meertjes in de buurt bezocht. Uiteraard ook weer lekker uit eten geweest. Zaterdag kwamen Opa en Oma aan en hebben we met ze vieren 's avonds gegeten. Zondag hebben we uiteraard met ze allen voetbal gekeken, gelukkig maar dat Nederland heeft gewonnen! En toen was het laatste weekje aangekomen. Maandagochtend Leroy weer naar de airport gebracht en overdag Opa en Oma Bergamo laten zien. 's Avonds met ze drieën gegeten. Dinsdag zijn we naar het Idromeer geweest, zelfs op de camping waar ze ongeveer 45 jaar geleden met Mama ook hadden gestaan. De huisjes stonden er nog, alleen was alles verder vervallen. Woensdag heb ik ze het Comomeer laten zien en donderdag lekker een dagje thuis. Ik heb alles een beetje opgeruimd en schoongemaakt en natuurlijk ingepakt! Vandaag zijn we naar het Iseomeer geweest en ben ik in de middag nog een rondje door het stadje boven gelopen. Ik moest nog even langs school en verder maar afscheid genomen van alles. Want morgen vertrek ik dan echt uit deze mooie stad. Opa en Oma halen me op, ik hoop dat alles past in de auto, ik telde net namelijk 12 tassen!!! Eerst nog een weekje Toscane en nog een weekje Spanje en dan ben ik weer in Nederland. Leuk vooruitzicht: Nienke komt a.s. maandag ook nog een paar dagen naar Toscane, veel gezelligheid dus!
Tot de volgende keer, als ik weer in Nederland ben!

Un abbraccio!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bellagio

Rachel

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 39504

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 07 Juli 2014

La Bella Italia

09 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: