Home sweet home! - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Rachel Booren - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Rachel Booren - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Blijf op de hoogte en volg Rachel

23 Juli 2014 | Nederland, Castricum

Ciao!

Hierbij dan mijn laatste verslag van mijn Italië avontuur. Afgelopen zondag ben ik weer thuisgekomen. Op 05 juli moest ik mijn huisje in Bergamo achterlaten, vreemd gevoel, maar ik heb er een mooie tijd gehad. Toen ben ik met Opa en Oma naar Toscane gereden. Opa had daar een mooi huisje geregeld. Zaterdagavond hebben we natuurlijk gelijk voetbal gekeken in een kroegje. Zondags was het erg mooi weer en zijn we lekker in de tuin gaan zonnen, wel 's middags naar Volterra geweest, een mooi dorpje. Maandag kwam dan Nienke aan voor een paar dagen. We gingen eerst de toren van Pisa bekijken en na wat vertraging was Nienke geland. We zijn naar Siena geweest, Florence en ook lekker uit eten geweest. Uiteraard weer voetbal gekeken, helaas een minder leuke wedstrijd. Siena en Florence waren erg mooie steden. Donderdags hebben we lekker rustig aan gedaan en zijn we 's middags naar twee dorpjes gereden, echt Italiaans. Vrijdagavond vertrok mijn vliegtuig naar Spanje. We hebben overdag nog lekker in de tuin genoten van het zonnetje, 's middags pasta gegeten en toen zijn we rustig naar de airport van Pisa gereden. Eerst nog een ijsje gegeten in de stad. Toen afscheid genomen en vertrok ik nog voor ruim een week naar Spanje. Ik had Italië nu echt verlaten... In Spanje lekker een weekje gerelaxt. Gezellig met de familie, wat gewinkeld in kleine dorpjes, lekker op het strand genoten van het mooie weer en verder natuurlijk lekker uit eten geweest! Afgelopen zondag vertrok dan mijn vlucht weer definitief terug naar Nederland. Het avontuur was afgelopen en ik moest er weer aan geloven, aan de bak! Het is weer even wennen in Nederland, gelukkig mooi weer, dus kan ik rustig wennen. En... toen ik thuis kwam stond er een nieuwe fiets in de garage, een hele mooie! Ik kan nu echt weer als een Hollander fietsen!
Dit was dan mijn laatste reisverslagje en mijn avontuur Italië zit er echt op! Iedereen die langs is gekomen nog bedankt, het was een supermooie tijd die ik niet snel meer zal vergeten!

Ciao ciao! Un abbraccio e arrivederci xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

Rachel

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 1339
Totaal aantal bezoekers 39491

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 07 Juli 2014

La Bella Italia

09 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: