Laatste weekjes... - Reisverslag uit Bellagio, Italië van Rachel Booren - WaarBenJij.nu Laatste weekjes... - Reisverslag uit Bellagio, Italië van Rachel Booren - WaarBenJij.nu

Laatste weekjes...

Blijf op de hoogte en volg Rachel

17 Juni 2014 | Italië, Bellagio

De laatste keer dat ik een verslag schreef waren Opa en Oma hier nog. Het laatste weekend zijn we nog lekker uit eten geweest en naar een meertje, waar we lekker nog een dagje van het zonnetje hebben kunnen genieten. Zondags gingen zij helaas alweer naar huis. Die dinsdag kwam de volgende visite alweer, een vriend uit Nederland. Hij bleef hier een week. Die week had ik ook nog twee toetsen, Italiaans en Engels, maar allebei gehaald! Die vrijdag hadden we voor het weekend een auto gehuurd en zijn we naar de Cinque Terre, aan de kust, gereden. Hier hadden we ook een hotel geboekt. In deze twee dagen hebben we de dorpjes van de Cinque Terre gezien, eerst met de auto, maar we kwamen er al snel achter dat we die maar moesten parkeren. We zijn verder gegaan met de trein en ook met de boot, leuk om alles vanaf het water te zien. Uiteraard was het ook mooi weer en hebben we op het strand gelegen en natuurlijk veel uit eten geweest! Die maandag zijn we nog naar het Comomeer geweest en dinsdags bracht ik Leroy weer naar Milaan, want die vloog vanaf daar weer terug. Die donderdag vloog ik zelf ook terug naar Nederland voor een weekendje. Toen ik weer terug was in Bergamo, was het heel erg warm, rond de 35 graden! Erg warm en je wordt er erg lui van, maar we mogen niet klagen. Dat weekend was Bo in Nederland, dus was ik een weekendje alleen thuis. Ik ben vrijdag met Anna naar het zwembad in Bergamo gegaan, die was die dag geopend en 's avonds hadden we pannenkoeken gebakken en hebben we het WK Nederland tegen Spanje zitten kijken! Leuke avond! Verder heb ik afgelopen weekend veel geleerd voor mijn herkansing in Nederland, want morgen vlieg ik voor 2 daagjes terug, omdat ik vrijdag de herkansing heb. Als ik vrijdag dan weer in Bergamo aankom, zijn Lonneke en Debbie hier voor een weekendje! Wordt heel gezellig! Dan is het nog maar 2 weekjes en komen Opa en Oma mij hier nog opzoeken. Na een weekje Bergamo, rijden we nog voor een weekje door naar Toscane. 11 juli zal ik vanuit Pisa doorvliegen naar Spanje, waar ik nog een weekje verblijf bij Papa en Mama op de camping. Uiteindelijk zal ik 20 juli definitief weer terug zijn in Nederland, helaas zit dit avontuur er dan alweer op. Maar voor die tijd laat ik nog wel wat van mij horen!

Un abbraccio da Bergamo!

  • 17 Juni 2014 - 18:29

    Ilse:

    Wauw wat een lekker vooruitzicht heb jij na vrijdag!!! Even knallen voor de toets en dan 100% genieten van alles wat je gaat zien en doen!! xxxxxx

  • 17 Juni 2014 - 21:45

    Martin:

    Hoi, Leuk verhaal weer. Tot morgen en goede reis!

  • 17 Juni 2014 - 23:28

    Dimitri, Karin, Nienke & Yannick:

    De laatste loodjes.....heel veel succes aankomende vrijdag. We duimen voor je. Geniet nog even van je tijd in Italie.
    Liefs,
    DKNY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Bellagio

Rachel

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 39498

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 07 Juli 2014

La Bella Italia

09 Juli 2011 - 21 Augustus 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: